امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

نابغه کوچولوی من

یه خبر بد

1393/6/17 18:48
نویسنده : مامان عطی
108 بازدید
اشتراک گذاری

تمامی آزمایش ها و سونو هایی که میرفتم  نتایجش عالی بود ، غیر از این یکی.

آزمایش غربالگری دوم بود که وقتی دکتر جواب را دید ازم پرسید همراه داری یا تنها اومدی؟

منم گفتم مگه چی شده ؟

دکتر برام توضیح داد که احتمال اینکه بچه مبتلا به سندرم دان و تیریزومی باشه بشدت بالا هست وزمان آمینو سنتز هم گذشته، وبه ناچار باید سریعتر سقط کنم.منم فقط گریه میکردم واصلا باورم نمیشد.

که باید دل ازت بکنم.

دکتر تاریخ وبیمارستان محل سقط رو هم برام معلوم کرد و گفت ناراحت نباشفانشا الله بعدا بچه دار میشی .

توراه برگش فقط زار میزدم تا اینکه به مترو رسیدم وبابات بهم تلفن کرد ببینه دکتر رفتم چی شد .

منم ماجرا رو  براش توضیح دادم و اون هم شوکه شده بود

وقتی سوار نترو شدم کنار در ایستاده بودم وقتی به ایستاگه بعدی رسید ،در که باز شد روبه روم یه تلویزیون بود که توش داشت برای تولد امام هادی مولودی میخوند،همونجا تورو نذر امام هادی کردم واز ته دل ازش خواستم که تو سالم باشی.

شب استخاره کردم که برم سقط یانه که بد اومد. دیگه از اون روز پیش دکتر های مختلف رفتیم ، وگفتند باید آمینوسنتز میشدی که دیگه وقتش گذشته.

دیگه توکل کردم به خدا و ازش خواستم که کمکم کنه که اگه تو اون مشکلی که دکترا گفتند رو داری بتونم خودم نگه داریت کنم.

پیش دکتر بعدی که رفتم تو ماه هشتم یه سونو برام نوشت و اون تو معلوم شد که شما هیچ مشکلی داری .واین ماجرا ختم به خیرشد.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان جونی
24 شهریور 93 17:46
خدا را شکر
مامان عطی
پاسخ
ممنون